me

i keep thinking about all the negative thing..
i feel reli tired..
feel keep scold ppl..
i reli feel fan

if feel fan or tired..
then dun choi me la..
i also feel that im ald sot..
i feel that im so noob..
i feel that im reli stupid..
just cry only..
wat also cant do it..
nobody noe my feeling ..
i hope got ppl noe my feeling now..
but..no..
i hope that i reli can happy..
happy....wer r u

2 comments:

  1. 开心在我这里~哈哈。。我另外游戏角色的名叫HAPPYWIND~华语叫快乐风~或者是快乐疯~所以,有不开心的事都可以找我~我帮你把你的烦恼都吹走~呼呼。。

    正经点~咳咳。。
    其实哦。。最好不要一直在别人的面前摆出一副黑脸,无辜,无奈,想哭的样子等等~这样他们会认为你很情绪化,所以大家会渐渐习以为常,然后就没什么理你的感受~

    嗯~只能教你小秘诀让大家觉得你很活力。。
    那就是当你看到朋友的时候,记得吸一口气,然后对着他们微笑。就算你怎样不爽都好,面对朋友时就是要保持好心情~
    这样就可以把快乐带给大家~

    ReplyDelete
  2. 哈哈。。好的。。可你对他们笑。。他们以为我神经的。。
    那不是很不好??我有时对他们笑。。他们也当作看不见。。

    ReplyDelete