alone.. me..is it??


i feel that my fren..
is gone..
我觉得我每次很要好的朋友。。
全部都离我而去了。。
而剩下的就是我孤单的一个人。。

i feel that..
this few week i look so weird..
我脸青青的。。
病了??
应该是不够血。。。
就算那样。。
也没人会问,
关心。。
我只觉得想在家休息。。
想陪在我爱的人。。
身边。。
想有个伴陪我聊。。

2 comments:

  1. are u ok? take care,dear^^ if u wan talk something,i will always be urside XD

    ReplyDelete
  2. u alway ask me "r u ok??" haha..=)

    ReplyDelete